.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماینده رشت از عدم وجود کمربندی مناسب

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: متاسفانه کلانشهر شهر رشت یک کمربندی مناسب ندارد و این شهر از گذشته به گونه ای تعریف شده است که خیابانهای فضای لازم برای توسعه ندارند.

حسن تامینی در گفتگو با مهر با اعلام اینکه داشتن رودخانه در شهرهای مختلف کشورهای دنیا یک افتخار است، افزود: دو رودخانه زرجوب و گوهررود که از وسط شهر رشت می گذرد، می تواند موقعیت بسیارخوبی برای تفریح و گردشگری باشد متاسفانه شرایط به گونه ای برای این رودخانه ها پیش آمده که برای شهروندان دردسرسازشده است.

وی بر لزوم آزاد سازی حریم رودخانه های رشت و همچنین جلوگیری از سرازیر شدن انواع فاضلاب به این بسترهای آبی تاکید کرد و اظهارداشت: با اجرای پروژه فاضلاب بانک جهانی مشکل ورود انواع فاضلاب به این دو رودخانه رفع خواهد شد.

نماینده مردم رشت با اشاره به اینکه اجرای پروژه فاضلاب بانک جهانی هم اکنون با مشکلاتی مواجه است، گفت: در این خصوص جلسات زیادی برگزار شده تا سرعت اجرای پروژه تسریع شود.

وی همچنین با اعلام اینکه در دور سوم هیئت دولت به گیلان مشکل بودجه ای کلانشهر رشت پیگیری و مصوب خواهد شد، افزود: پروژه های عمرانی زیادی در سطح این شهر در حال اجراست که باید اعتبارات مناسبی لحاظ شود.

وی در ادامه ایجاد قطاری شهری را با توجه به ترافیک سنگین رشت را یک مطالبه جدی شهروندان دانست و یادآورشد: برطرف شدن مشکلات رشت نیازمند همدلی تمامی مسئولان و مردم است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 دي 1389
خب یه تک.نی بخودتون میدادید تو این سه و نیم سال چی شد تازه یادتون افتاد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.594 seconds.